21 Mart 2011 Pazartesi

.

evet arkadaşlar bir ilişkinin daha sonuna geldik.esasen sonunu birhayli geçtik.son mon bir bok kalmadı.ulan ondan sonra erkekler niye duygusuz niye önem vermiyor ilişkilere.şu dkdan itibaren ilişki olayının ağzına sıçayım demekten zerre çekinmiyorum.her duygusuz erkeğin ardında birden fazla hırsız kadın saklıdır.duygularını varlı vakitsiz çalmışlardır.ama cezasını çekmezler.çünkü banka hortumlamaya eş değer dalgalanmalar yaratır yürekte bu olay ama bir tepsi baklava çalmış olaydılar bir daha bir bok çalamazlardı.

 erkek bağlanır kabüllenir.ziyadesiyle ciddiye alır.sonra bir gece yatmadan evvel ayrılık haberini alır.terkolunur.ebesinin şeysini alır lafın özü.e bu olay monotonlaşınca da çokça yaralanıp bir boku ciddiye alamaz hale geliyorsun akabinde kasaplaşıp kaçak et derdine düşüyorsun.ama yine rezil yine işe yaramaz yine gözü dönmüş ve terbiyeden bihaber sen oluyorsun.bu nedir lan. senden soğudum ve sebebini bilmiyorum ne demek.sebepsiz terkedilecek kadar sürüngen bir adam mıydım ben.

21/03/11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder