18 Şubat 2011 Cuma

kandırmaca

habersiz gitsen bu şehirden yokluğunu hisseder miyim
gidiyorum deyip gitmediğinde o bilmem kaç çiçeğin karışımı olan kokunu duyup
gitmediğini anladığım gibi

(18/02/11)

pişmek lazım(akşam yemeğinde sunulmak için değil)

asıl olgunluk kanımca,
birbirinden farklı birkaç dünyada ayrı zamanlarda yaşarken 
birinden ayağına bulaşan tozu diğerine taşımamaktır

ailenle kötü olabilirsin ama 
sınıf arkadaşlarına bunu ziyadesiyle yansıtmanın anlam yüklü olduğu zamanlar çok eskilerde kaldı sanırım
ki o zamanlar aknelerin vardı
biteceği ölüm kadar kat-i olan sevdaların vardı
jölelerin vardı saçında
şu ankinden daha saçma söylemlerin vardı
tebeşir vardı şu anki tahta kaleminden farklı olarak
ne bileyim hani küçüktün
yapma gözünü seveyim her seferinde

böyle giderse bir daha ki sefere çıkamayabiliriz seninle

yaşadığın olayların zanlısıymışım gibi davranmak yerine
anlat bana yaşadıklarını

(18/02/11)

17 Şubat 2011 Perşembe

'vakit nakit midir hocam?' sorusuna el cevab

şu zaman olayını bi aşamadık arkadaş.halbuki ne güzel olur, uyandığımız vakit işe gitsek yahut okula, sevgiliyle uyandığımız vakit görüşsek
kahvaltıyı yatmadan  önce yapsak akşam yemeğini uyandığımız vakit yesek
yahut uykuda değil de uyandığımızda alsa azrail canımızı
herşeyi uyanıkken yaşasak
uyanık olsak
şu vakit olayını şu saat denen yüzyıl icadını bi alt ettik mi gerisi ip söküğü

işte o zaman alt kesimler tamamen kasımpaşa

(17/02/11)

14 Şubat 2011 Pazartesi

güzelce günün bozuk yanları

düşünce mevzuunda sığlarda takılıyorum aslında ama
bu gece biraz daha garip oldum sanki

tasvip etsen de etmesen de vahşileşmek yer yer iyidir
çok iyidir hatta düşününce
düşünemeyenlere karşı

dimağına indireceğim iki sopa darbesiyle yeniden düşünmeye başlatabilirim belki onu
-sevgili milletimin sevgili yöntemi seni çok seviyorum-

tabi bir de dimağının yerini bulmak için kullanacağım dedektöre bir sürü para bayılmak var ama
sonucun etkisine güvendiğim için bu yönünü gözüm hiç görmüyor
hem ucunda bir gencimizi daha kurtarıp ahlaklandırmak var

ve tüm bunlar varken de paranın lafının olmaması lazım onların arasında

beni sakın yanlış anlama bu sadece bir kurtarma operasyonu

seni kurtarmaya geliyorum gerizekalı

(14/02/11)

13 Şubat 2011 Pazar

diğer bir beş liranın var olabilme ihtimali üzerine

on lira hiç yoktur aslında
beş lira vardır
onu ona tamamlayan kısmı hep kayıptır
kim bilir belki çatışmada düşürmüştür militan
ama ne olursa olsun ayıptır
tüm bu olanlardan sonra artık utan
bak sana en az senin yaşaman kadar saçma kafiyeler de yaptım
utan ulan artık

anla ki aslında küçük şeylerdir insanı şevkinden eden
yıllar sonra arkamı dönüp baktığımda bir bok görmekten çekiniyorum
ki bu bir arpa boyu kadar öncesini görmekten daha beter olsa gerek

şu şevk kıranlar olmasa

ah on liranın yarısına da dokunabilsem
diğer yarısını hissettiğim gibi
herşey değişik olurdu

(13/02/11)

hayvanlığa dair

nerede nasıl davranacağını bilmeyenler hayvanlardır ,
düşünmeden yaşayanlar.
e bende kendime hayvanlardan dost edinmiyorum haliyle 
olur da reenkarne olup 
bi öküzün vücudunda yeniden hayat bulursam 
o ara görüşürüz hepinizle
 hayvanlar 
ama şimdi olmaz




(11/02/11)