habersiz gitsen bu şehirden yokluğunu hisseder miyim
gidiyorum deyip gitmediğinde o bilmem kaç çiçeğin karışımı olan kokunu duyup
gitmediğini anladığım gibi
(18/02/11)
18 Şubat 2011 Cuma
pişmek lazım(akşam yemeğinde sunulmak için değil)
asıl olgunluk kanımca,
birbirinden farklı birkaç dünyada ayrı zamanlarda yaşarken
birinden ayağına bulaşan tozu diğerine taşımamaktır
ailenle kötü olabilirsin ama
sınıf arkadaşlarına bunu ziyadesiyle yansıtmanın anlam yüklü olduğu zamanlar çok eskilerde kaldı sanırım
ki o zamanlar aknelerin vardı
biteceği ölüm kadar kat-i olan sevdaların vardı
jölelerin vardı saçında
şu ankinden daha saçma söylemlerin vardı
tebeşir vardı şu anki tahta kaleminden farklı olarak
ne bileyim hani küçüktün
yapma gözünü seveyim her seferinde
böyle giderse bir daha ki sefere çıkamayabiliriz seninle
yaşadığın olayların zanlısıymışım gibi davranmak yerine
anlat bana yaşadıklarını
(18/02/11)
17 Şubat 2011 Perşembe
'vakit nakit midir hocam?' sorusuna el cevab
şu zaman olayını bi aşamadık arkadaş.halbuki ne güzel olur, uyandığımız vakit işe gitsek yahut okula, sevgiliyle uyandığımız vakit görüşsek
kahvaltıyı yatmadan önce yapsak akşam yemeğini uyandığımız vakit yesek
yahut uykuda değil de uyandığımızda alsa azrail canımızı
herşeyi uyanıkken yaşasak
uyanık olsak
şu vakit olayını şu saat denen yüzyıl icadını bi alt ettik mi gerisi ip söküğü
işte o zaman alt kesimler tamamen kasımpaşa
(17/02/11)
kahvaltıyı yatmadan önce yapsak akşam yemeğini uyandığımız vakit yesek
yahut uykuda değil de uyandığımızda alsa azrail canımızı
herşeyi uyanıkken yaşasak
uyanık olsak
şu vakit olayını şu saat denen yüzyıl icadını bi alt ettik mi gerisi ip söküğü
işte o zaman alt kesimler tamamen kasımpaşa
(17/02/11)
14 Şubat 2011 Pazartesi
güzelce günün bozuk yanları
düşünce mevzuunda sığlarda takılıyorum aslında ama
bu gece biraz daha garip oldum sanki
tasvip etsen de etmesen de vahşileşmek yer yer iyidir
çok iyidir hatta düşününce
düşünemeyenlere karşı
dimağına indireceğim iki sopa darbesiyle yeniden düşünmeye başlatabilirim belki onu
-sevgili milletimin sevgili yöntemi seni çok seviyorum-
tabi bir de dimağının yerini bulmak için kullanacağım dedektöre bir sürü para bayılmak var ama
sonucun etkisine güvendiğim için bu yönünü gözüm hiç görmüyor
hem ucunda bir gencimizi daha kurtarıp ahlaklandırmak var
ve tüm bunlar varken de paranın lafının olmaması lazım onların arasında
beni sakın yanlış anlama bu sadece bir kurtarma operasyonu
bu gece biraz daha garip oldum sanki
tasvip etsen de etmesen de vahşileşmek yer yer iyidir
çok iyidir hatta düşününce
düşünemeyenlere karşı
dimağına indireceğim iki sopa darbesiyle yeniden düşünmeye başlatabilirim belki onu
-sevgili milletimin sevgili yöntemi seni çok seviyorum-
tabi bir de dimağının yerini bulmak için kullanacağım dedektöre bir sürü para bayılmak var ama
sonucun etkisine güvendiğim için bu yönünü gözüm hiç görmüyor
hem ucunda bir gencimizi daha kurtarıp ahlaklandırmak var
ve tüm bunlar varken de paranın lafının olmaması lazım onların arasında
beni sakın yanlış anlama bu sadece bir kurtarma operasyonu
seni kurtarmaya geliyorum gerizekalı
(14/02/11)
13 Şubat 2011 Pazar
diğer bir beş liranın var olabilme ihtimali üzerine
on lira hiç yoktur aslında
beş lira vardır
onu ona tamamlayan kısmı hep kayıptır
kim bilir belki çatışmada düşürmüştür militan
ama ne olursa olsun ayıptır
tüm bu olanlardan sonra artık utan
bak sana en az senin yaşaman kadar saçma kafiyeler de yaptım
utan ulan artık
anla ki aslında küçük şeylerdir insanı şevkinden eden
yıllar sonra arkamı dönüp baktığımda bir bok görmekten çekiniyorum
ki bu bir arpa boyu kadar öncesini görmekten daha beter olsa gerek
şu şevk kıranlar olmasa
ah on liranın yarısına da dokunabilsem
diğer yarısını hissettiğim gibi
herşey değişik olurdu
(13/02/11)
beş lira vardır
onu ona tamamlayan kısmı hep kayıptır
kim bilir belki çatışmada düşürmüştür militan
ama ne olursa olsun ayıptır
tüm bu olanlardan sonra artık utan
bak sana en az senin yaşaman kadar saçma kafiyeler de yaptım
utan ulan artık
anla ki aslında küçük şeylerdir insanı şevkinden eden
yıllar sonra arkamı dönüp baktığımda bir bok görmekten çekiniyorum
ki bu bir arpa boyu kadar öncesini görmekten daha beter olsa gerek
şu şevk kıranlar olmasa
ah on liranın yarısına da dokunabilsem
diğer yarısını hissettiğim gibi
herşey değişik olurdu
(13/02/11)
hayvanlığa dair
nerede nasıl davranacağını bilmeyenler hayvanlardır ,
düşünmeden yaşayanlar.
e bende kendime hayvanlardan dost edinmiyorum haliyle
olur da reenkarne olup
bi öküzün vücudunda yeniden hayat bulursam
o ara görüşürüz hepinizle
hayvanlar
ama şimdi olmaz
(11/02/11)
düşünmeden yaşayanlar.
e bende kendime hayvanlardan dost edinmiyorum haliyle
olur da reenkarne olup
bi öküzün vücudunda yeniden hayat bulursam
o ara görüşürüz hepinizle
hayvanlar
ama şimdi olmaz
(11/02/11)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)





