şu zaman olayını bi aşamadık arkadaş.halbuki ne güzel olur, uyandığımız vakit işe gitsek yahut okula, sevgiliyle uyandığımız vakit görüşsek
kahvaltıyı yatmadan önce yapsak akşam yemeğini uyandığımız vakit yesek
yahut uykuda değil de uyandığımızda alsa azrail canımızı
herşeyi uyanıkken yaşasak
uyanık olsak
şu vakit olayını şu saat denen yüzyıl icadını bi alt ettik mi gerisi ip söküğü
işte o zaman alt kesimler tamamen kasımpaşa
(17/02/11)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder