13 Şubat 2011 Pazar

diğer bir beş liranın var olabilme ihtimali üzerine

on lira hiç yoktur aslında
beş lira vardır
onu ona tamamlayan kısmı hep kayıptır
kim bilir belki çatışmada düşürmüştür militan
ama ne olursa olsun ayıptır
tüm bu olanlardan sonra artık utan
bak sana en az senin yaşaman kadar saçma kafiyeler de yaptım
utan ulan artık

anla ki aslında küçük şeylerdir insanı şevkinden eden
yıllar sonra arkamı dönüp baktığımda bir bok görmekten çekiniyorum
ki bu bir arpa boyu kadar öncesini görmekten daha beter olsa gerek

şu şevk kıranlar olmasa

ah on liranın yarısına da dokunabilsem
diğer yarısını hissettiğim gibi
herşey değişik olurdu

(13/02/11)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder