18 Şubat 2011 Cuma

pişmek lazım(akşam yemeğinde sunulmak için değil)

asıl olgunluk kanımca,
birbirinden farklı birkaç dünyada ayrı zamanlarda yaşarken 
birinden ayağına bulaşan tozu diğerine taşımamaktır

ailenle kötü olabilirsin ama 
sınıf arkadaşlarına bunu ziyadesiyle yansıtmanın anlam yüklü olduğu zamanlar çok eskilerde kaldı sanırım
ki o zamanlar aknelerin vardı
biteceği ölüm kadar kat-i olan sevdaların vardı
jölelerin vardı saçında
şu ankinden daha saçma söylemlerin vardı
tebeşir vardı şu anki tahta kaleminden farklı olarak
ne bileyim hani küçüktün
yapma gözünü seveyim her seferinde

böyle giderse bir daha ki sefere çıkamayabiliriz seninle

yaşadığın olayların zanlısıymışım gibi davranmak yerine
anlat bana yaşadıklarını

(18/02/11)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder